top of page
  • Zdjęcie autoraJoanna Wiśniewska Wróżka

Zobacz Mój Sklep

WITAJ WĘDROWCZE

Pamiętajcie moi kochani, że wszystkie towary w moim sklepie są dostosowywane do waszych potrzeb indywidualnie. Nie jest to hurtowa produkcja. Oleje, talizmany, kadzidła, węzły, artefakty, są energetycznie ładowane pod konkretną osobę. Jeżeli składasz zamówienie w moim magicznym sklepie, podaj problem, imię, datę urodzenia. Każda świeca, każdy przedmiot będzie podpasowany pod twoją energię, odpowiednio dla Ciebie KONSEKROWANY. Pamiętajcie, że ja jestem magiem nie handlowcem, dlatego nie chodzi tutaj o sprzedaż świec, kadzideł, olejów, które stoją na stanie, tylko o moc zawartą w konkretnych artefaktach. Tylko i wyłącznie dla was, dla waszych bliskich.

Oczywiście zwiększa to czas realizacji zamówienia, ale nic w magii nie może zadziać się zbyt szybko. Jeżeli chcesz mieć po prostu przedmiot bez włożonej przeze mnie energii, jest mnóstwo miejsc, gdzie możesz go nabyć szybko. Ale jeżeli chcesz mieć magiczny talizman, dedykowaną świecę, węzeł, bransoletkę, świecznik (wiem, kto to wszystko wykonuje, z jaką energią) to ten sklep jest właśnie dla Ciebie. Stawiam tutaj na magiczne działania przedmiotów, proszków, ziół, soli, zgodnie z wolą maga, a nie tylko na to, żeby dotarł do was pusty energetycznie przedmiot.

Jak to działa? Podam przykład. Jeżeli macie problem, powiedzmy, z odcięciem negatywów z waszego życia, napiszcie do mnie na PentagramJoannaWisniewska@gmail.com . W tym przypadku mogłabym Wam zaproponować świecę separacyjną albo chociażby Sól Wiedźm, do totalnego oczyszczenia. Składacie zamówienie. Ja ładuję energią wybrany przez was przedmiot, pod waszym kątem, rytualnie, co będę robiła raz bądź dwa razy w tygodniu dla kolejnych zamówień. Po Konsekracji, wyślę Wam zamówiony przedmiot. Wasze działanie, mój rytuał i moc zawarta w kształcie, składzie danego przedmiotu zacznie CZYNIĆ MAGIĘ.

Wszystko jest tutaj dla Was i wszystko jest traktowane indywidualnie. Nie kupujecie więc zwykłego „talizmanu”, ale „talizman” z MOCĄ. Bo ja jestem Magiem i to jest Magiczny Sklep.

Rzeczy w sklepie nie będzie dużo. Będą dodawane sukcesywnie, ale będzie ich tylko tyle, ile ja będę w stanie „obrobić” magicznie dla konkretnych osób. Jest to pomoc dla tych, którzy chcą wnieść nieco prawdziwej magii w swoje życie, a nie tylko nieco magicznych przedmiotów.

Joanna Wiśniewska


 



1586 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page