top of page
  • ZdjÄ™cie autoraJoanna WiÅ›niewska Wróżka

Dekret na OchronÄ™. Ochrona Magiczna

1. Dekrety stosujemy minimum przez 21 dni. W tym czasie są one w stanie zmienić nasze stare kody zawarte w naszym ciele i ciałach subtelnych na te, których oczekujemy. Są w stanie wprowadzić zmiany w naszą rzeczywistość.

2. Do dekretu przygotujcie dużą świecę, tzw. dekretową. Przed dekretem zapalacie ją, mówicie, czytacie, słuchacie dekretu i gasicie świecę. Dopiero ostatniego dnia czytania dekretu pozwalacie swojej świecy wypalić się do końca.

3. Dekret mówimy przez 21 dni ciągle. Jeżeli opuścimy jeden dzień trzeba zacząć od końca. Energia kodów musi być wymazana skutecznie i dokładnie. Do tego należy się przyłożyć.





DEKRET NA OCHRONĘ


Ja (...) jestem najcudowniejszą iskierką Wszechświata

Jestem jednością ze wszystkimi energiami,

istotami światła, duszami, egzystencjami

Jestem całością i jednocześnie indywidualnością

Moja moc ochrony jest mocÄ… ochrony wszystkiego co istnieje

Nie ma przy mnie niebezpieczeństw, bo rozumiem

że wszystko, co mnie otacza jest jednocześnie

wewnÄ…trz mnie, jest mnÄ…, jest mym rytmem i mojÄ… harmoniÄ….


Nic nie może wystąpić przeciw mnie,

bo tym samym uderzyłoby w siebie.

A ja jestem dla siebie przyjacielem nie wrogiem.

Rozumiem, że w tym fizycznym świecie

mogą mieć miejsce różne ataki,


ale wiem zarazem, że żaden z nich nie może mnie dotknąć.

Wiem, że jestem nadzwyczajnym światłem,

a wszystko co mnie otacza stanowi mojÄ… ochronÄ™.

Z dnia na dzień moja tarcza staje się silniejsza i mocniejsza.

Każdy atak energii błądzącej w mroku jestem w stanie odbić.

Żadna zła energia nie ma do mnie dostępu.

Jestem całością jasnej energii, która nie ma końca.

Dlatego nic ani nikt nie jest w stanie mi zaszkodzić.

Na polu fizycznym niwelujÄ™ wszelkie ataki,

zanim do mnie dotrÄ….


Ataki niezamierzone uziemiam, ataki celowe

oddaję z tą mocą,z którą zostały do mnie wysłane,

pomnożoną o moc mojego odbicia

Wszelkie nasłane na mnie złorzeczenia, złe oczy, klątwy,

uroki, kłamstwa, złości, nienawiści, przekleństwa, krytyki,

niszczenia moich wibracji, deptania, złośliwości

spalam w ogniu mocy mojej i czterech

Żywiołów zanim do mnie dotrą.


Jestem bezpieczna i chroniona.


W świetle Wszechświata jestem chroniona i bezpieczna,

w środku ochronnego pentagramu


Przede mnÄ… Rafael

Za mnÄ… Gabriel

Po mojej prawej stronie Michael

Po mojej lewej stronie Uriel

Nade mnÄ… Jofiel

Pode mnÄ… Zadkiel


Bezpieczna i chroniona, ukryta w jasności

bycie, w ochronnej kuli, pośrodku

6 ramiennej gwiazdy

BÅ‚yszczy i promieniej

Tak się dzieje a więc tak jest

3495 wyświetleń8 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page